יום שני, 2 ביולי 2012

סדנאות עם אנה - עדכונים

היי בנות,
ראשית אני רוצה לומר תודה לכל הבנות שכבר רשומות לסדנאות.
כאמור הסדנאות היו אמורות להתקיים בנתניה, אך עקב עיכוב ( של בעלי מלאכה שלא עומדים בלוח הזמנים) בהשלמת העבודות בסטודיו החדש של רותי, נאלצנו לשנות מיקום והסדנאות יתקיימו בראשון לציון.
המיקום בראשון דיי מרכזי, יש שם חניה ללא תשלום, מגוון של קווי אוטובוס וכן תחנת רכבת לא הרחק.
מקווה שכולכן תקבלנה בהבנה את השינוי במיקום.

יש עדיין מספר מקומות מאד קטן, כך שמי שמעוניינת מוזמת ליצור קשר בהקדם.
מספר המקומות מוגבל.

בקרוב נפרסם את רשימת החומרים וכן את הכתובת המדוייקת.

תודה רבה לכולן.
עינת 0506401064


3 תגובות:

wintam אמר/ה...

האמת היא שזה לא בסדר... הדבר הראשון שבדקתי כשהתפרסם לוח הזמנים היה המיקום וזמני רכבות. כדי להגיע באותה שעה לראשון אני צריכה לצאת מהבית בשש בבוקר! ממש ממש לא נוח ולא מתאים להתחיל ככה יום של סדנאות (נרשמתי לשתיים באותו יום).
כמו שזה נראה כרגע - כנראה אצטרך לבטל הכל. אני ממש מאוכזבת.

ענת גולדיטש אמר/ה...

הי עינת. אין לי בעיה להגיע לראשון . אני רק רוצה לוודא שאני רשומה לסדנה שנערכת ביום חמישי. ( לא יכולה ביום שישי ) אנא רשמי לי תאריך, כדי שאספיק לשריין לי חופש. מהעבודה . תודה ענת גולדיטש

ענת גולדיטש אמר/ה...

הי עינת . מצאתי ... אני רשומה ליום חמישי לtee bags ב 9.8 שתהיה לך שבת קסומה . מחכה כבר לסדנה .